Maija Vilkkumaa keskustelu
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
Syyskuu 10, 2010, 19:49
1 Tunti
1 Päivä
1 Viikko
1 Kuukausi
Ikuisesti
Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:
Tarkempi haku
Keskustelun uusi versio asennettu. Ulkoasu korjaillaan myöhemmin.
48067
viestiä
503
aihetta kirjoittanut
472
jäsentä
Uusin jäsen:
Riesapelle
Maija Vilkkumaa keskustelu
Yleinen keskustelu
Yleistä löpinää ja puhetta
(Valvoja:
Virpi
)
Hei hei mitä kuuluu? osa 2
« edellinen
seuraava »
Sivuja:
1
...
91
92
[
93
]
94
95
Kirjoittaja
Aihe: Hei hei mitä kuuluu? osa 2 (Luettu 74301 kertaa)
eLiZa
Tähti
onneksi ei meidän tyttö oo
Vs: Hei hei mitä kuuluu? osa 2
«
Vastaus #1380 :
Syyskuu 20, 2009, 10:20 »
Ihan outoa olla tähän aikaan jo hereillä, mutten saanut nukuttua pidempäänkään.. Hassua.. Enkä siks oikein tiedä mitä näin aikasin tekisin vaan siksipä aattelin taas raapustaa pari sanaa tännekin. Totuin jo kesän aikana siihen että nukuin aina niin pitkään kuin voin jos vaan oli mahdollista, johonkin kolmeen iltapäivällä..
Vähän tämmönen pohtiva-vaihe nyt menossa. Pitäis taas alkaa miettimään tulevaisuutta. Tosin vahvasti kyllä näyttää ja pelkään etten kyl valmistu keväällä. Porukat kun on vielä varannu meille 2 viikon Meksikon matkan! O___O Ja sinne kyl ehdottomasti lähden! Koulu vs. Meksiko, ei oo vaikee valinta.. Pitäis varmaan uskaltautua soittamaan jo nyt koululle ja ilmoittaa et oisin vuoden vaihteessa kaks viikkoo poissa, et mites koulun kanssa sit käy.. Mun ryhmänohjaaja varmaan repii hiuksiaan päästä tai sit se pistää mut ö-mappiin (jossa varmaan jo olen muutenkin) ja aattelee et saapa tyttö itse kehittää ratkaisunsa kouluongelmiin. Sillon kun taitaa olla viel joku harjottelu menossa niin ei kyl osu tuo matka yhtään hyvään saumaan sen kannalta
Ens lauantaina meidän pitäis tehdä kaverin kaa päiväreissu Helsinkiin, mutta olen alkanut pohtimaan matkan järjellisyyttä. Kaveri haluu lähtee siel käymään shoppailureissulla ja mä jo suostuin. Mut junamatkoihin pelkästään uppois niin tuhottomasti rahaa ja ei sinne asti oikei olis järkevää lähteä shoppailemaan jos ei mitään sit ees osta. Eli rahaa menis varmaan aika kivasti. Ja sitä ei kyl ois ylimäärin tuhlattavaks. Varsinkin kun tässä pitäis maksaa parit laskut ja cdonista ois tilattavaa miltei satasen edestä ::> Kauhee kun vähän innoistuin tässä kuussa tilailee musiikkia ym. nettikaupoista miltei 200e edestä x__X En kyllä osta nyt mitään ennen maaliskuuta ja Maijan uutta levyä.. (paitsi jos saa jotain tosi halvalla.)
Kohta pitäis varmaan vähän kirjotella yhtä koulujuttua ja koettaa saada sitä vähän valmiimmaksi. Pari viikkoo aikaa ois palauttaa se, mut tiedän kyl etten ehdi/jaksa tehdä sitä siihen mennessä.
tää kirjottaminen rupes jotenki ärsyttävästi vammailee o__O ei näytä tätä riviä jolle just oon kirjottamassa vaan pomppii ylös alas tämän ja aiemman tekstin väliä. Eli hyvä lopettaa tää turinointi tähän.
tallennettu
Makaan lattialla sinisellä patjalla katsellen kattoa ja miettien miksen voisi jäädä tähän vaan päivästä toiseen makaamaan.
Elvari
Ystävä
Kiss me!!
«
Vastaus #1381 :
Syyskuu 24, 2009, 15:23 »
Puuhastelin eilen ja tänään, sain aikaiseksi runo/teksti-koosteen
Paaaaaaaaaaljon sanoja!!
. Taistelua open officella, tulostusta, valokopiointia, niittausta. Ahkeruus on ilomme
, tämä olikin kymmenen vuoden sisään kolmas nippu.
tallennettu
"Hölynpölyä on ilmassa niin runsaasti että jos totuus ei käyttäisi ehkäisyä se tulisi huomaamattaan tiineeksi valheesta."
-http://harmaasusi.blogspot.com/
Cel
Tähti
«
Vastaus #1382 :
Marraskuu 05, 2009, 15:02 »
nyt vois sanoa että ei huonommin voi mennä ;< meijän koira piti nukuttaa eilen, oon 39 asteen kuumeessa, haluisin peuhaan tonne lumeen ja joudun meneen kai neljän kokeen uusintaan koska nyt on koeviikko enkä pääse tekeen kokeita.
tallennettu
Mä teen mitä teen ja mä meen mihin meen jos sä et tykkää niin painu helvettiin.
Elvari
Ystävä
Kiss me!!
«
Vastaus #1383 :
Tammikuu 19, 2010, 17:48 »
Tuli muutettua vuodenvaihteessa!! Vihdoinkin sain aikaiseksi siirtyä metsän keskeltä kaupungin valoihin
.
Kaksioon kaverin kanssa, sellainen muusikon retku ja kaupan päälle kissa!! Halpaa hupia seurailla kun kissa saa sieppejä
.
Juhlintaa on ollut: uusi vuosi, tuparit, synttärit (42). Nyt voisi ottaa vähän rauhallisemmin seuraavat pari viikkoa ja on pakkokin kun rahat alkavat käydä vähiin. Ensi kuussa mutsin ja kummitytön kanssa Tallinnaan, jos siihen asti ottaisi iisisti. Tai sitten ei
tallennettu
"Hölynpölyä on ilmassa niin runsaasti että jos totuus ei käyttäisi ehkäisyä se tulisi huomaamattaan tiineeksi valheesta."
Calla
Uusi keskustelija
«
Vastaus #1384 :
Tammikuu 24, 2010, 13:42 »
Lainaus käyttäjältä: Cel - Marraskuu 05, 2009, 15:02
meijän koira piti nukuttaa eilen
Olettaen, että koirasi on ikiunessa otan osaa suruusi ja tiedän tasan miltä se tuntuu.
Itselleni kuuluu ihan hyvää. Kiitos.
tallennettu
"French Bulldogs Leave Pawprints on Your Heart"
eLiZa
Tähti
«
Vastaus #1385 :
Helmikuu 07, 2010, 14:15 »
Hengissä ollaan. Hei vaan kaikki. Aikaa tainnut vierähtää lähemmäs puoli vuotta kun tänne viimeks mitään ihmeepää oon kirjottanu. Voisin lyhyesti päivittää mitä sinä aikana on elämässäni tapahtunut,,
Ei lähettykään Meksikoon, porukat meni kahdestaan ja ovat siellä parasta aikaakin vielä. En valmistu keväällä. Lykkään syksylle, kun olen ollut niin uupunut ja stressaantunut enkä ole saanut aikaiseksi vieläkään aloittaa opinnäytetyötä. Olen pumminut surutta koulusta ja jättänyt asioita rästiin ja hoitamatta. Olin koulusta muutamia viikkoja sairaslomalla uupumuksen vuoksi. Virallisena syynä saikkulapussa oli masennus. Oon nyt pari kuukautta popsinut mielialaakohottavia lääkkeitä (joo, masennuslääkkeitä..) kun sellasia lääkäri mulle suositteli ja ajattelin sit testata. Kaipa ne vähän on auttanu.. Sit olen etäsuhteessa erään tyypin kanssa, johon tutustuin netissä kaverina. Siis näin on päässy käymään että mä tosiaankin seurustelen. En oo vieläkään ihan sisäistänyt ajatusta tai oo täysin sinut tän asian kanssa. Inttileskekski viel jouduin, et saa nähä miten käy. Baareilut on vähentynyt roimasti. En enää ole käynyt joka viikko viihteellä. Kuitenkin aina tulee käytyä, kun vaan on mahdollista. Töitä teen edelleen kaupassa, aika leipääntyny oon ja kyrsiintyny niihin hommiin jo. Ja kämppiksiä joutuu edellee sietämää vielä jonkin aikaa kun aattelin tässä asustaa niin kauan kun vaan opiskelen. Vapaa-aika menee kotona neljän seinän sisässä datistellen, nukkuen ja mässäillen herkkuja. Eipä tässä varmaan muuta tuu mieleen tällä erää. Palaillaan ehkä taas joskus. Aika hiljaselta tää foorumi nykyään vaikuttaa.
tallennettu
Makaan lattialla sinisellä patjalla katsellen kattoa ja miettien miksen voisi jäädä tähän vaan päivästä toiseen makaamaan.
Agnés
Tähti
jos sä et tykkää, niin painu helvettiin
«
Vastaus #1386 :
Maaliskuu 01, 2010, 05:27 »
Mäkään en oo kauheesti jaksanut kirjotella tänne, voisin nyt jtn yrittää pitkästä aikaa jos jotain ihmistä täällä sattuis kiinnostamaan.
Sulle
eliZa
(ja teille muillekin): En haluu sanoo et tiedän miltä susta tuntuu, koska en voi tietää, mut itse olen kärsinyt masennuksesta 11-vuotiaasta lähtien eli jonkun yhdeksän vuotta :/
Ei vaan jaksa tehdä mitään. Oon välillä vaan monta viikkoa sängyssäni angstaamassa enkä tee yhtään mitään muuta. Mulle on diagnosoitu keskivaikea masennus ja lievä alkoholiongelma.
Ja jos valmistumisista puhutaan... tää on mun neljäs vuosi jo, kolmessa vuodessa piti valmistua merkonomiksi. Mä oon suorittanu jonkun kolmasosan opiskeluista et terve :E ei kiinnosta yhtään, enkä jaksa mitään. Todnäk. tälläkin kerralla jätän kesken, ja must tuntuu et tää on se kerta et tajuun kunnolla et en mee koskaan takasin sinne. Mul ei oo siel yhtään kavereita eikä mul oo yhtään motivaatiota. Siis mä oon keskeyttäny monta kertaa ja on ollu sairaslomia tässä, mut silti... huoh. Ei mul oo mitään syytä jatkaa opiskelua, ei mitään. Mun vanhemmat siitä kuumottaa, mut vittuako niille kuuluu sekään asia. Musta itestähän se on kii... Ne ei vaan halua hävetä mua. Kovasti ne toivoo ja luulee että musta tulis jokus jotain.
Tuntuu et kaikki kaatuu päälle, et kaikki vaan jotenki... on perseestä. En haluu tulla tänne angstaamaan, mut oon ollu täl foorumil kohta seittemän vuotta ja... ehkä joku lukee näitä ja jotakuta kiinnostaa. Oon ollu tosi monta kertaa itsemurhan partaalla. Maijan musiikki on auttanu mua jaksaa.
tallennettu
taitavasti loppuun asti toimii jousimies
Elvari
Ystävä
Kiss me!!
«
Vastaus #1387 :
Maaliskuu 01, 2010, 21:12 »
Lainaus käyttäjältä: Agnés - Maaliskuu 01, 2010, 05:27
Tuntuu et kaikki kaatuu päälle, et kaikki vaan jotenki... on perseestä. En haluu tulla tänne angstaamaan, mut oon ollu täl foorumil kohta seittemän vuotta ja... ehkä joku lukee näitä ja jotakuta kiinnostaa. Oon ollu tosi monta kertaa itsemurhan partaalla. Maijan musiikki on auttanu mua jaksaa.
Anna kaatua vaan!! Saatat huomata ettei sihen sittenkään kuole!! Ei vais.....lukee ja kiinnostaa, olen vain sun suhteen niin avuton jeesaamaan, en tiedä miksi. Itsemurhafiiliksissä on se hyvä puoli että menee perimmäisten kysymysten tai oikeastaan kysymyksen äärelle...(olipa taas avuliasta sanottavaa...höh)
Agnes ei luovuta, sen olen susta oppinut!!! oot luja vaikka välillä heikottaakin.
Maijan musa auttoi mua muuten sopeutumaan normiyhteiskuntaan, niin ihmeelliseltä kuin se saattaakin kuulostaa
tallennettu
Kääkkä
Tähti
Trööt!
«
Vastaus #1388 :
Maaliskuu 09, 2010, 20:26 »
Lainaus käyttäjältä: Agnés - Maaliskuu 01, 2010, 05:27
En haluu tulla tänne angstaamaan, mut oon ollu täl foorumil kohta seittemän vuotta ja... ehkä joku lukee näitä ja jotakuta kiinnostaa. Oon ollu tosi monta kertaa itsemurhan partaalla. Maijan musiikki on auttanu mua jaksaa.
Mä luen (vaikka harvemmin täällä nykyään käynkin) ja mua kiinnostaa. Muistan ne (nyt jo kadonneet) viestit ajoilta kun olit "forkun virallinen teini". Mä, kuten Elvarikin, olen varma että sä selviät. Masennus on kyllä perseestä, etenkin sen takia että aina löytyy ihmisiä joiden mielestä masennus ei muka ole mikään sairaus ja niiden mielestä koko asia selviää sillä että "sun pitää vaan ottaa ittees niskasta". Ei se ihan niin yksinkertaista ole. Enkä mä oikein tiedä edes mitä yritin tällä sanoa. Muuta kuin että tsemppiä.
tallennettu
Ja suo mulle hauta pohjassa meren
kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren.
Elvari
Ystävä
Kiss me!!
«
Vastaus #1389 :
Huhtikuu 29, 2010, 15:42 »
Ruisrockiin töihin!!
Muita täältä tulossa?
tallennettu
eLiZa
Tähti
«
Vastaus #1390 :
Toukokuu 04, 2010, 14:08 »
Paskaa. Taas ois yhdet hautajaiset tiedossa. Eipähän ole sitten tiedossa enää yksiäkään hautajaisia suvun sieltä puolen, joihin pitäs mennä, kun sieltä omaa vanhempaansa lukuunottamatta on kaikki mun elämän henkilöt jo kuolleet :b
Paskaa myös sillä saralla, että huomasin et oon riippuvainen noista masennuslääkkeistä, silä nytkin kun unohdin eilen ottaa, niin tää olotila, mikä siitä seuraa on ihan järkyttävä. Mut eipä mun noita kauaa enää vissiin tarvis syödä. Lääkärikin totesi, etteipä nuo oo auttanu, ja sit joudunkin nyt ns. "eteenpäin". Tässä lähetettä jonnekki tän kaupungin aikuispsykiatrian toimipisteeseen odottelen. Tekis kyl mieli irtautua tästä koko pyörityksestä, kun en edelleenkään oo yhtään varma siitä, et oonko mä muka jonkun hoidon tarpeessa edes. Mut katellaas nyt viel pari kuukautta..
Ostin sit uuden fillarinkin tuossa pari viikkoa sitten. Maksoi helvetisti ja ihan liikaa, mutta ajattelin, että tulee halvemmaksi ostaa kallis uus pyörä, kuin taas kunnostaa tuota vanhaa romua korjaamolla. No ihan suht kivasti sillä ehti ajella pari viikkoa, kunnes sit vapun jälkeen mua odotti ikävä yllätys pyörävarastossa, minne sen säilöin "turvaan" vapun juhlijoilta. Ehdin jo säikähtää että joku on pöllinyt pyöräni, kun se ei enää ollut varastossa lainkaan siinä mihin sen jätin. Joku paska-aivo oli nostanut sen roikkumaan koukkuun katosta roikkumaan. Ja mikä parasta; Takakumi aivan tyhjänä!
Ei helvetti että meni hermot. Kuka saatanan kusipääpaskiainen kehtaa siirrellä minun pyörääni paikasta, missä se ei ensinnäkään ollu kenenkään tiellä. Ja sit joku on aivan varmasti puhkonu sen renkaan kun tarkistin että venttiilissä ei ollut vikaa. (Pumppasin tyhjentyneen renkaan täyteen ja seuraavana aamuna se oli yhtä tyhjä.......) Kostoksi käyn kyllä nyt laskemassa joittenki renkaat tyhjäks... Mä niin VIHAAN asua tässä helvetin opiskelija-asuntolassa. En yhtään liioittele jos väitän tän asunnon ja asumisen täällä pilanneen mun mielenterveyden. En todellakaan enää ikinä suosittele tätä asumismuotoa enää kellekkään.
Maijan uutta levyä en ole jaksanut hankkia. Tosin pikkusisko kiltisti ees lähetti mulle ne biisit kopsaamalla ne iskän levyltä <: Vielä en oo kuunnellu niitä tarpeeks, jotta viittisin tulla niistä mitenkään erityisemmin tuonne avautumaan ja höpisemään.
tallennettu
Elvari
Ystävä
Kiss me!!
«
Vastaus #1391 :
Heinäkuu 03, 2010, 01:08 »
Minäpä haastan koko foorumilla kävijät kertomaan miten menee juuri nyt - hlökohtaisesti eli hei hei..
.
.mitä kuuluu?
viikon sisällä' <Ryuisrokkiin duunariksi, siistiä. >Nyt soi Kingston Wall - Stüldt Höjt. siistiä.
teidän vuoro.
ka'm'oon, kaikkimukaan, Fqniprekele ainaskii=)=)=)
tallennettu
Nenna
Tähti
«
Vastaus #1392 :
Heinäkuu 03, 2010, 19:37 »
Lainaus käyttäjältä: Elvari - Heinäkuu 03, 2010, 01:08
Minäpä haastan koko foorumilla kävijät kertomaan miten menee juuri nyt - hlökohtaisesti eli hei hei..
.
.mitä kuuluu?
viikon sisällä' <Ryuisrokkiin duunariksi, siistiä. >Nyt soi Kingston Wall - Stüldt Höjt. siistiä.
teidän vuoro.
ka'm'oon, kaikkimukaan, Fqniprekele ainaskii=)=)=)
Harmi kun forkussa ei ole "tykkää"-nappulaa
tallennettu
Unelmat ei ketään joka päivä syötä.
Elvari
Ystävä
Kiss me!!
«
Vastaus #1393 :
Heinäkuu 04, 2010, 19:47 »
Lainaus käyttäjältä: Nenna - Heinäkuu 03, 2010, 19:37
nih, edes sitä...pirkule ko kellee mitääbn mukamas kuulu? hööööö=)
tallennettu
Suvi
Satunnainen keskustelija
"mulle jäi tyhjyys ja kuuraiset puut"
«
Vastaus #1394 :
Heinäkuu 04, 2010, 22:22 »
Lainaus käyttäjältä: Elvari - Heinäkuu 04, 2010, 19:47
Lainaus käyttäjältä: Nenna - Heinäkuu 03, 2010, 19:37
nih, edes sitä...pirkule ko kellee mitääbn mukamas kuulu? hööööö=)
Haa, tossa on tykkää-nappula, painettu
Eipä tässä sen kummempia. En ole kauheasti tutustunut tämän otsikon sisältöön ja luettuani viimeisimpiä kirjoituksia, tuli kauhean ahdistava olo. Mutta samalla sellaista myötätuntoa
, että jokainen on kokenut varmasti elämässään vaikeita aikoja. Tarkoitus ei ole nyt saarnata ja esittää "pyhimystä", mutta mä yritän tsempata teitä kohti valoisampaa arkea
. Nyt mä tiedän, että tää palopuhe lisää vaan tuskaa, ja ajattelette, että vittuuks mä mistään ymmärrän, mutta mä yritin vaan helpottaa teidän oloanne. Niin, yritykseksi ne yleensä jäävätkin.
Ja sitten minun asioihin. Mitä kuuluu juuri tällä hetkellä? Eilen olin työkavereiden kanssa yöelämässä, ja voin sanoa, että jäi kaivelemaan monikin asia. Seuraavana päivänä ihmettelin, miksi mä olin niin hiljainen (siis yleensä suupaltti, joka voisi pitää joskus turpansa kiinni). Niin, sitten mä mietin mistä oikeasti puhuttiin. Ja selvisihän se, kun sitä vähän pohti. Niinpä tietenkin, toisista työkavereista paskaa. Kerrankin olin onnellinen
, kun en ollut itse ollut mukana (huomatkaa, siihen helposti sortuu, VAROKAA). Nykyään (jotenkin tuntuu, että liian myöhään, mutta hyvä, että sentään nyt) olen oppinut, että antaa toisten puhua susta mitä haluaa. Kun näytät, ettei sinua kiinnosta muiden puheet, he huomaavatkin, että saakeli se onkin hyvä tyyppi. Itse vaan voi olla tyytyväisenä siihen, ettei ole joutunut itseään muuttamaan, mutta toiset ovat joutuneet muuttamaan omia käsityksiään. Näitä feikkityyppejä on paljon liikenteessä.
Siis juuri tällä hetkellä tällaisia ajatuksia päässä. Huomenna sitten töihin kuulemaan olemattomia juoruja. Kyllä mä tiedän, etten ole tanssilattialla haka, mutta äskeisen perusteella voin sanoa: MITÄ VÄLIÄ
. Nää tyypit ketkä juoruavat eivät ole tanssilattiaa nähnyt nimeksikään.
Ruisrockiin, mutta ei töihin, jotain ihan muuta..........
tallennettu
"Niin kauan kuin jalkani ovat kiinni ruumiissani, niin kauan kävelen itse", (Jarkko Kinnunen, Osaka 2007)
Sivuja:
1
...
91
92
[
93
]
94
95
« edellinen
seuraava »