Maija Vilkkumaa keskustelu
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
Syyskuu 05, 2010, 17:29
1 Tunti
1 Päivä
1 Viikko
1 Kuukausi
Ikuisesti
Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:
Tarkempi haku
Keskustelun uusi versio asennettu. Ulkoasu korjaillaan myöhemmin.
48061
viestiä
503
aihetta kirjoittanut
472
jäsentä
Uusin jäsen:
Riesapelle
Maija Vilkkumaa keskustelu
Yleinen keskustelu
Musiikki
(Valvoja:
Virpi
)
Muut artistit ja bändit
« edellinen
seuraava »
Sivuja:
1
...
45
46
[
47
]
Kirjoittaja
Aihe: Muut artistit ja bändit (Luettu 43843 kertaa)
chibi-kagu
Tähti
Life's short. Talk fast
Vs: Muut artistit ja bändit
«
Vastaus #690 :
Toukokuu 28, 2010, 16:03 »
Täytyy hitusen hehkuttaa Anna Puun uusinta levyä! On kyllä niin tunteellista ja herkkää.
tallennettu
She's not insane, she just sounds it.
Gilmore Girls
Elvari
Ystävä
Kiss me!!
«
Vastaus #691 :
Toukokuu 28, 2010, 19:20 »
Samaten uutta Mariskaa pitänee hehkuttaa. Alun ihmettelyn jälkeen uppoaa oikein hyvin tämä iskelmän ja jatsin ristisiitos
tallennettu
"Hölynpölyä on ilmassa niin runsaasti että jos totuus ei käyttäisi ehkäisyä se tulisi huomaamattaan tiineeksi valheesta."
-http://harmaasusi.blogspot.com/
Suvi
Satunnainen keskustelija
"mulle jäi tyhjyys ja kuuraiset puut"
«
Vastaus #692 :
Kesäkuu 19, 2010, 00:31 »
Bongasin tällaisen yhtyeen kuin Make It Shake. Onko kellään kokemusta kyseisen bändin keikoista? Tämä on coverbändi, ja huomasin näiden biisilistasta esimerkiksi Jenni Vartiaista, Irinaa, Tik Takkia, Lauri Tähkää, PMMP:tä. Ja kaiken huipuksi Maija Vilkkumaan Lottovoitto-biisi. En siis tiedä mitään muuta bändistä kuin biisilistan ja sen, että se soittaa covereita. Olis vaan mieleenkiintoista kuunnella Maijaa, jonkun toisen laulamana, ja vieläpä näin tuore biisi. (kuunnella Maijaa, jonkun toisen laulamana, mitä helvettiä?) Joo, öitä
tallennettu
"Niin kauan kuin jalkani ovat kiinni ruumiissani, niin kauan kävelen itse", (Jarkko Kinnunen, Osaka 2007)
skorpiooni
Jäässä
Mistä tietää että on , onko onnellinen vai onneton
«
Vastaus #693 :
Kesäkuu 19, 2010, 14:48 »
Ei kokemusta heistä .... mutta......... mietiskelin tossa ( yllätys , yllätys) .. täytyyköhän tollaisilla coverbändeillä olla jonkinmoinen lupa
lainailla eri artistien biisejä .... ?
... ja ..... aika nopsasti tosiaan buukattu biisi ...
tallennettu
mä teen mitä teen ja mä meen mihin meen
jos sä et tykkää niin painu helvettiin
Suvi
Satunnainen keskustelija
«
Vastaus #694 :
Heinäkuu 04, 2010, 21:37 »
Lainaus käyttäjältä: Suvi - Kesäkuu 19, 2010, 00:31
Bongasin tällaisen yhtyeen kuin Make It Shake. Onko kellään kokemusta kyseisen bändin keikoista?
Mukana eletty, koettu, nähty. Mitä nyt voisi sanoa puolituntisen esityksen jälkeen (raahauduttiin vähän myöhään paikalle), niin loistava bändi, solistina nainen ja mies, 4 miessoittajaa. Minun aikanani soittivat Irinaa, Happoradiota, Popedaa, Nightwishia, PMMPta ja Dingoa. Muutama englanninkielinen biisi oli setissä, kuten Jump. Bändillä riitti energiaa ja yleisö oli hyvin mukana. Ei kylläkään sellaista fiilistä kuin jonkun tietyn artistin vetämä show, koska tanssilattialla oli tilaa. Ei ollut tunkemista ja tönimistä ja sen sellaista, ja yleisö ei välillä välittänyt laulaa biisejä. Joten lopputuloksena: hyvä bändi, suosittelen, mutta ei vedä vertoja "todellisille" artisteille.
ps.Noin kolme vuotta sitten olin katsomassa Flipper-bändin (coverbändi) vetoa, ja tanssilattialla oli noin 10 ihmistä. Siihen verrattuna parempi meininki
tallennettu
"Niin kauan kuin jalkani ovat kiinni ruumiissani, niin kauan kävelen itse", (Jarkko Kinnunen, Osaka 2007)
skorpiooni
Jäässä
Mistä tietää että on , onko onnellinen vai onneton
«
Vastaus #695 :
Heinäkuu 17, 2010, 19:13 »
Oltiin eilen naisten kanssa sauna-illasta jatkoilla ... ja bongasin bändin nimeltä SAIGON .... covereita vetivät ... ei huonosti ollenkaan ...
Maijan biiseistä tulivat Ei , Ingalsin Laura ja Kesä ... En tiedä oliko yllytyshuudollani tehoa ... muuta kuin ajoitukseen ensimmäisen osalta .. kun huutooni :
Osaatteko te Maija Vilkkumaan biisiä ? ! vastaus kuului : Tottakai .. Tää on sulle ! .. J a siitä lähti.....Ingalsin Laura ... Nam
Tottakai piti kohteliaana tyttönä autella sanojen kanssa .. ja nyt ääni on kyllä kipaissut johonkin .. mutta kyllä se aina takas on tullut kun on tarpeekseen reissunnut ...
Ihan kiva kokoonpano tolla bändillä ..... nais - ja mieslaulaja eturivissä ... ja mikä parasta .... Asenne kohdillaan !
Että ,jos, joskus ,jossain, lavalla seisoo tuo porukka .... suunta on sinnepäin ... ei ovelle ... ja varatkaa aikaa myös heilumiseen .. jota toiset tanssiksikin kutsuvat ...
tallennettu
mä teen mitä teen ja mä meen mihin meen
jos sä et tykkää niin painu helvettiin
Kääkkä
Tähti
Trööt!
«
Vastaus #696 :
Heinäkuu 23, 2010, 22:14 »
En olis kyllä ikinä uskonut, mutta mulle on yhtäkkiä kolahtanut Jenni Vartiainen aivan täysillä! Nyt täytyy vain toivoa ettei mene Ankassa kovin pahasti päällekkäin The Soundsin tai Children of Bodomin kanssa, jotta pääsee tsekkaamaan myös livenä.
tallennettu
Ja suo mulle hauta pohjassa meren
kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren.
Suvi
Satunnainen keskustelija
«
Vastaus #697 :
Heinäkuu 23, 2010, 22:25 »
Lainaus käyttäjältä: Kääkkä - Heinäkuu 23, 2010, 22:14
En olis kyllä ikinä uskonut, mutta mulle on yhtäkkiä kolahtanut Jenni Vartiainen aivan täysillä! Nyt täytyy vain toivoa ettei mene Ankassa kovin pahasti päällekkäin The Soundsin tai Children of Bodomin kanssa, jotta pääsee tsekkaamaan myös livenä.
Minäkin diggaa Jennistä
. Täytyy katsoa, jos pääsee katsomaan seuraavalla viikolla kyseistä artistia.
tallennettu
Elvari
Ystävä
Kiss me!!
«
Vastaus #698 :
Heinäkuu 30, 2010, 21:07 »
http://www.youtube.com/watch?v=wSzyKO_kW_s
Buckcherry - Crazy bich
Löysin spotifystä tällaisen hard rock-orkesterin javarsinkin tämän biisin kertsi pistää hymyilemään.
Nennulin ainaskin kandee tsekata tämä
ja oih! Kääkkikselle
tämä omistetaan,hehahohuaaaaa
tallennettu
"Hölynpölyä on ilmassa niin runsaasti että jos totuus ei käyttäisi ehkäisyä se tulisi huomaamattaan tiineeksi valheesta."
-http://harmaasusi.blogspot.com/
Sivuja:
1
...
45
46
[
47
]
« edellinen
seuraava »
Siirry: