Maija Vilkkumaa keskustelu
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Syyskuu 10, 2010, 17:56

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Keskustelun uusi versio asennettu. Ulkoasu korjaillaan myöhemmin.
48067 viestiä 503 aihetta kirjoittanut 472 jäsentä
Uusin jäsen: Riesapelle
* Etusivu Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy
+  Maija Vilkkumaa keskustelu
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Musiikki (Valvoja: Virpi)
| | |-+  Muut artistit ja bändit
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 44 45 [46] 47 Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Muut artistit ja bändit  (Luettu 43950 kertaa)
Elvari
Ystävä

Kiss me!!

samimarkosakari@hotmail.com
WWW Sähköposti
« Vastaus #675 : Lokakuu 07, 2009, 17:49 »

Kolahtaako kasari??!!!!

Tällä kertaa ei tarkoiteta sitä kattilaa sillä sehän kolahtaa, varsinkin jos päähän kolauttaa Grin vaan kyseessä on 80-luvun musiikki! Sille löytyy oma paikkansa netistä, tietenkin kiss 

Tästä pääset etusivulle 80's rock ja tästä keskustelufoorumille: 80srock forum.

Sieltähän löytyy mm. maailmankuulu the Elvistellen Cheesy ja muita mukavia musiikista kiinnostuneita höpöttäjiä.
Paljon levyarvosteluja, bändiesittelyjä ynnä muuta asiaan kuuluvaa. Vast'ikään järjestettiin TOP 100 kasarialbumiäänestys.
ja ei kun rekkaamaan......... cool

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 07, 2009, 17:57 kirjoittanut Elvari » tallennettu

"Hölynpölyä on ilmassa niin runsaasti että jos totuus ei käyttäisi ehkäisyä se tulisi huomaamattaan tiineeksi valheesta."
-http://harmaasusi.blogspot.com/
Elvari
Ystävä

Kiss me!!

WWW Sähköposti
« Vastaus #676 : Lokakuu 24, 2009, 18:10 »

Onneksi en antanut sinkun ennakkovaikutteen pilata levyn mahdollisuuksia. Chisun uusi Vapaa ja yksin-levy on kerrassaan loistava, tänään luukuttanut spotista sen seitsemättä kertaa. Sinkkubiisikin istuu levykokonaisuuteen oikein hyvin ja kun on ns. oikeat soittimet biisien taustalla (vrt. eka levyn konesäksätys) niin johan homma toimii. Paljon parempi kokonaisuus, koskettavan todellisia biisejä. Upeaa!! kiss
tallennettu

"Hölynpölyä on ilmassa niin runsaasti että jos totuus ei käyttäisi ehkäisyä se tulisi huomaamattaan tiineeksi valheesta."
eicca
Tähti

bögar har mera vänner.

« Vastaus #677 : Lokakuu 26, 2009, 15:41 »

Onneksi en antanut sinkun ennakkovaikutteen pilata levyn mahdollisuuksia. Chisun uusi Vapaa ja yksin-levy on kerrassaan loistava, tänään luukuttanut spotista sen seitsemättä kertaa. Sinkkubiisikin istuu levykokonaisuuteen oikein hyvin ja kun on ns. oikeat soittimet biisien taustalla (vrt. eka levyn konesäksätys) niin johan homma toimii. Paljon parempi kokonaisuus, koskettavan todellisia biisejä. Upeaa!! kiss

No nyt puhut asiaa!
tallennettu

lopulta olemme kuitenkin yksin.
Elvari
Ystävä

Kiss me!!

WWW Sähköposti
« Vastaus #678 : Lokakuu 29, 2009, 17:41 »

No nyt puhut asiaa!

Juuh, sun takia mä tän postauksen teinkin, olit niin vakuuttunut että päätin antaa levylle mahdollisuuden. Kiitos Eicca kiss
tallennettu

Elvari
Ystävä

Kiss me!!

WWW Sähköposti
« Vastaus #679 : Lokakuu 29, 2009, 20:38 »

Mariska munAvaruus-sivuilta bongasin tämä ilouutisen, juhuu!! Uutta levyä siis tulossa!!

Kiinni veti!
Jumaleishön, tyypit! Mulla on hieman dagen efter. Tapahtui nimittäin niin, että eilen tsippailin Sonylle ja rustasin nimen paperiin. Kaiken tämän säädön jälkeen, it's a deal. Jih-huuu!!!

Vieläpä iso firma, saattaa lähteä taas Mariska lentoon, jo on odotettukin..... kiss
tallennettu

Agnés
Tähti

jos sä et tykkää, niin painu helvettiin

end_of_the_rainbow@luukku.com
« Vastaus #680 : Marraskuu 06, 2009, 19:57 »

^Jes, olis siistii jos vihdoinkin saatais levy ulos, sitä on vuositolkulla odoteltu. Smiley
tallennettu

taitavasti loppuun asti toimii jousimies
Nenna
Tähti

Jenna.Elina@luukku.com
« Vastaus #681 : Marraskuu 16, 2009, 18:40 »

DAMNNN!!!! 
tallennettu

Unelmat ei ketään joka päivä syötä.
Elvari
Ystävä

Kiss me!!

WWW Sähköposti
« Vastaus #682 : Joulukuu 09, 2009, 01:16 »

Herra Höd - trubaduuri jumalan armosta huolimatta Grin

Tuolta löytyy 7 biisiä omalta keikalta Vakiopaineesta-95, Onnellinen mies on unohdettu merkkiteos suomijuoposta=)
tallennettu

Rosa-Linda
Satunnainen keskustelija
*

Ujonlainen keijukainen, asioistaan vaitonainen

« Vastaus #683 : Tammikuu 05, 2010, 17:38 »

tänne voisi siis laittaa kaikki mielipidekyselyt ja omat hehkutukset/vihastukset ja niin pois päin muita artisteja ja bändejä koskien kuin Maijaa.                 

Kävin äsken Mannan Myspacessa kuulostelemassa, miltä vaikuttaa "Songs of Hope and Desire"-levyn materiaali. Kovin oli laulaja muuttanut tyyliään sitten esikoisalbumin.  Tuntui melkeinpä siltä kuin olisi kokonaan uuteen artistiin tutustunut!
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 05, 2010, 17:40 kirjoittanut Rosa-Linda » tallennettu

Älä luule, etten muista,
kun kukat putoili omenapuista
(Maija Vilkkumaa - Meikit, ketjut ja vyöt)
eicca
Tähti

bögar har mera vänner.

« Vastaus #684 : Helmikuu 04, 2010, 16:29 »

Mä oon vihdoin viimein tutustunut Belle Who-nimiseen artistiin! Ei ehkä olisi pitänyt, koska rakastuin heti ja nyt olen aivan hulluissa fiiliksissä. Sikäli erikoista, että yleisesti ottaen en ikinä innostu muista kuin suomeksi laulavista artisteista. Oon niin avuton kaikissa kielissä, että sanoitusten hienoudet menee hukkaan mun korvissa.

Myös Jos rakastat-leffan soundtrackillä on muutama aivan helmi biisi, joita vois vaan kuunnella uudestaan ja uudestaan (näin olen kyllä tehnytkin). Suosittelen vaikka Spotifyitaamaan. On siinä levyllä tosin pari biisiä, joita en toisaalta halua kuunnella, mutta ääripäät laidasta toiseen samalla levyllä piristää kivasti!
tallennettu

lopulta olemme kuitenkin yksin.
niksu
Jäässä
*

Nämä jäljet ei oo mitään.

lumikko-91@hotmail.com
WWW Sähköposti
« Vastaus #685 : Helmikuu 28, 2010, 15:34 »

Löysin lastfm:n kautta tällaisen ruotsalaisen Indiepop/electropop yhtyeen nimeltä Miike Snow. Täytyy sanoa että musiikki kolahti heti =) Blogissani on pidemmät pätkät aiheesta jos ketään kiinnostaa Cheesy
Ja tässä video: http://www.youtube.com/watch?v=niKT-kJfUz4
tallennettu

"The quiet scares me 'cause it screams the truth"
 - Alecia Moore
Agnés
Tähti

jos sä et tykkää, niin painu helvettiin

end_of_the_rainbow@luukku.com
« Vastaus #686 : Maaliskuu 19, 2010, 21:35 »

Ohhoh... onkohan tästä ollu aiemmin täällä tai jossain puhetta? Löysin vasta nyt, kun pistin tottumukseni mukaan Spotifyyn hakusanaks "Vilkkumaa", Kapasiteettiyksikön biisin Kenest sä puhut. Tässä näköjään feattaa Eeva Vilkkumaa :O (ja Trilogia). Kuulostaa kyl tosi hyvältä, Kapsi on aina toiminu mulle, yks parhaista (ja ainoista) hiphop-kokoonpanoista joita tulee kuunneltua.
tallennettu

taitavasti loppuun asti toimii jousimies
fujitsu
Satunnainen keskustelija
*

Sähköposti
« Vastaus #687 : Huhtikuu 18, 2010, 14:04 »

Kävin jo jokin aikaa sitten Tamperetalossa Vuokko Hovatan konsertissa. Jösses, kuinka mahtava kokemus. Vau!!!
tallennettu
Cel
Tähti

kreetuli@hotmail.com
Sähköposti
« Vastaus #688 : Toukokuu 10, 2010, 23:49 »

Oon rakastunu ! http://www.myspace.com/normajohntheband ihan superhyvä:)
tallennettu

Mä teen mitä teen ja mä meen mihin meen jos sä et tykkää niin painu helvettiin.
Nenna
Tähti

Jenna.Elina@luukku.com
« Vastaus #689 : Toukokuu 13, 2010, 13:24 »

ELVIS PRESLEY  kiss

Katsoin siis Elviksestä kertovan elokuvan, ja pidin siitä.
tallennettu

Unelmat ei ketään joka päivä syötä.
Sivuja: 1 ... 44 45 [46] 47 Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Validi XHTML 1.0! Validi CSS!