Maija Vilkkumaa keskustelu
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Syyskuu 10, 2010, 18:51

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Keskustelun uusi versio asennettu. Ulkoasu korjaillaan myöhemmin.
48067 viestiä 503 aihetta kirjoittanut 472 jäsentä
Uusin jäsen: Riesapelle
* Etusivu Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy
+  Maija Vilkkumaa keskustelu
|-+  Maija Vilkkumaa
| |-+  Maija Vilkkumaan levyt (Valvoja: Virpi)
| | |-+  Lottovoitto (YleX:ltä 26.2. 9.15!)
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Lottovoitto (YleX:ltä 26.2. 9.15!)  (Luettu 1467 kertaa)
Kartsa
Jäässä
*

Sähköposti
« Vastaus #30 : Maaliskuu 09, 2010, 18:32 »

Lottista voi kuunnella nyt myös Spotifysta. kiss Joo, se toimii mulla taas...

Jee. Tässä linkki laiskoille: http://open.spotify.com/track/2tVODaI5VUsgdCu4cSh5Yx
tallennettu

Yksi on suurempi muita, nyt ja aina, tiedätte kyllä kuka...
Kääkkä
Tähti

Trööt!

« Vastaus #31 : Maaliskuu 09, 2010, 20:15 »

No nyt on Lottovoitto kuultu. Ihan lupaavaa! Superpallo oli mun mielestäni aika tylsä levy, joten toivottavasti muut uudet biisit ovat tätä samaa tasoa. Lottovoiton kertsin sävelkulussa on muuten aika paljon dingomaisuutta...
tallennettu

Ja suo mulle hauta pohjassa meren
kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren.
Sundae
Ystävä

Sähköposti
« Vastaus #32 : Maaliskuu 09, 2010, 20:32 »

Hei Tien looginen jatko-osa, samaten tuli mieleen PmmP:n San Francisco..... siis tekstin suhteen. Tämä todellakin antaa uskoa uuden levyn suhteen. Kolisee=)

Tiesitkö muuten, että San Francisco kertoo transusta? :----)

tallennettu
Elvari
Ystävä

Kiss me!!

samimarkosakari@hotmail.com
WWW Sähköposti
« Vastaus #33 : Maaliskuu 11, 2010, 14:43 »

Hei Tien looginen jatko-osa, samaten tuli mieleen PmmP:n San Francisco..... siis tekstin suhteen. Tämä todellakin antaa uskoa uuden levyn suhteen. Kolisee=)

Toki tiedän, sehän on, siis erilaisuus, sen kantava teema. En nyt muista mitä ajattelin kun tuon heitin mutta jotain susimaisen loogista  Cheesy Tiedäthän, diggaan susista...  Grin Grin rolleyes
tallennettu

"Hölynpölyä on ilmassa niin runsaasti että jos totuus ei käyttäisi ehkäisyä se tulisi huomaamattaan tiineeksi valheesta."
-http://harmaasusi.blogspot.com/
eicca
Tähti

bögar har mera vänner.

« Vastaus #34 : Maaliskuu 11, 2010, 22:33 »

Ylipäätään mua jäi vähän hämäämään, että mihin tää kysymys oikeen liittyi, tai mitä tällä yritettiin saavuttaa? Kyllähän noilla biiseillä on yhteistä toi poislähtemisen tai -haluamisen teema, ilman, että yksityiskohtia sen enempää miettii...
tallennettu

lopulta olemme kuitenkin yksin.
Jepujee
Satunnainen keskustelija
*

« Vastaus #35 : Maaliskuu 22, 2010, 21:28 »

Tää on kyllä kertalaakista ihan totaalinen kolahdus! Siis: vau! Kuulin ekan kerran vissiin toissaviikon Köyhässä ritarissa (jota suosittelen saunanlämpimästi  Cheesy ) ja nythän tätä kuulee ihan yleisestikin radiossa. Muhisiko tässä nyt iso hitti?

Mun mielestä on hyvä vähän pöyhiä tätä ns. hyvinvointivaltion tunkiota silläkin uhalla, että se mahdollisesti haisisi enemmän. Koska eihän tällaiset ampumatragediat esimerkiksi pitäisi olla pitää normisettiä, joihin suhtaudutaan olkia kohauttamalla. Vähän Sielun veljiltä tuttua "On mulla unelma" -henkeä on terveellistä pitää matkassa.

"Pitää kätellä setää" tiivistää kyllä suomalaisen vanhan liiton kasvatuksen osuvasti.
tallennettu

"Pitää kätellä setää."
Elvari
Ystävä

Kiss me!!

samimarkosakari@hotmail.com
WWW Sähköposti
« Vastaus #36 : Maaliskuu 23, 2010, 18:18 »

Vähän Sielun veljiltä tuttua "On mulla unelma" -henkeä on terveellistä pitää matkassa.

Originaali: I have a dream! - Martin Luther King

mutta muuten kyllä samaa mieltä, täytyy uskoa että toivo säilyy ja toimii ja rakastaa!
tallennettu

"Hölynpölyä on ilmassa niin runsaasti että jos totuus ei käyttäisi ehkäisyä se tulisi huomaamattaan tiineeksi valheesta."
-http://harmaasusi.blogspot.com/
little.rock.angel
Timantti

Yksi on suurempi muita

« Vastaus #37 : Huhtikuu 01, 2010, 23:23 »

Oon tässä nyt pari päivää kuunnellu Lottovoittoa, ja täytyy sanoa, että odotan innolla levyä! Biisi on tarttuva ja muutenkin tykkään!  smiley
tallennettu

Päivät on kauheita, öitä et muista.
Sivuja: 1 2 [3] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Validi XHTML 1.0! Validi CSS!