Maija Vilkkumaa keskustelu
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Syyskuu 05, 2010, 18:19

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Keskustelun uusi versio asennettu. Ulkoasu korjaillaan myöhemmin.
48061 viestiä 503 aihetta kirjoittanut 472 jäsentä
Uusin jäsen: Riesapelle
* Etusivu Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy
+  Maija Vilkkumaa keskustelu
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Yleistä löpinää ja puhetta (Valvoja: Virpi)
| | |-+  Ajankohtaista Maijaan liittyen
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 46 47 [48] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Ajankohtaista Maijaan liittyen  (Luettu 40278 kertaa)
Elvari
Ystävä

Kiss me!!

samimarkosakari@hotmail.com
WWW Sähköposti
« Vastaus #705 : Kesäkuu 29, 2010, 19:10 »

Uudessa Soundissa Maija ja muut rockstarat kertoilevat demon kautta staraksi-vihjeitä/kokemuksia.
tallennettu

"Hölynpölyä on ilmassa niin runsaasti että jos totuus ei käyttäisi ehkäisyä se tulisi huomaamattaan tiineeksi valheesta."
-http://harmaasusi.blogspot.com/
Suvi
Satunnainen keskustelija
*

"mulle jäi tyhjyys ja kuuraiset puut"

« Vastaus #706 : Heinäkuu 04, 2010, 21:13 »

Maija pitkä kuuma kesä-ohjelmassa 1.8. klo 19.30, ja tämähän tulee maikkarilta. Muistakaa huomenna Summeri  kiss
tallennettu

"Niin kauan kuin jalkani ovat kiinni ruumiissani, niin kauan kävelen itse", (Jarkko Kinnunen, Osaka 2007)
Conna
Satunnainen keskustelija
*

« Vastaus #707 : Heinäkuu 15, 2010, 13:17 »

Maijan Dingo ja Yö- single on itunesissa!! Aivan ihana kansikuva mielestäni! Ja mikä mahtavinta, singlessä on mukana Dingo ja yö (remix) kappale joka kuulostaa tosi kivalta siinä 30sek pätkässä! Smiley Käykää kattomassa!
tallennettu
eicca
Tähti

bögar har mera vänner.

« Vastaus #708 : Heinäkuu 31, 2010, 03:03 »

Spotify-käyttäjät voivat kuunnella koko biisin tuosta: http://open.spotify.com/track/6mw0jp6EvOssBsEA8Niptk

Ja kuten joku uusi forumisti jo tuonne levyt-osioon uutisoi, on Maija saanut tämän vuotisen Juha Vainio-palkinnon.
http://www.esaimaa.fi/Online/2010/07/30/Maija+Vilkkumaalle+Juha+Vainio+-palkinto/201019439457/4
tallennettu

lopulta olemme kuitenkin yksin.
Tapsa
Uusi keskustelija

« Vastaus #709 : Elokuu 11, 2010, 20:07 »

Kävin päivällä fysioterapeutilla. Odotushuoneessa oli joitain naistenlehtiä ja sattui silmään Maijan kasvot eräästä kannesta. Muutaman viikon takainen Anna-lehti jossa oli kivaa juttua Maijasta. Yleensähän minä en naistenlehtiä lue kiss
tallennettu
Agnés
Tähti

jos sä et tykkää, niin painu helvettiin

end_of_the_rainbow@luukku.com
« Vastaus #710 : Elokuu 25, 2010, 16:34 »

Uskomattoman ihana uutinen, nimittäin:

Irina ja Maija Vilkkumaa duetoivat Irinan uudella Kunnon syy -singlellä!

Kunnon syy -single löytyy Irinan vuonna 2003 julkaistulta Vahva-albumilta. Nyt kappale julkaistaan ensimmäisen kerran singlenä ja päivitettynä versiona.

- Halusin kokoelmalevylle duetttokappaleen jostain vanhasta omasta biisistä. Kun biisi oli valikoitunut Kunnon syyksi, kuulin sen huutavan Maijaa. Ja Maijanhan sitten myös sain!, kertoo Irina uudesta sinkustaan.

Kunnon syy -kappaleeseen valmistuu ensi viikolla musiikkivideo ja Irinan ja Maijan lisäksi videolla nähdään näyttelijä Samuli Vauramo. "Kunnon syy (2010) -kappale on mukana Irinan 22.9.2010 julkaistavalla kokoelmalla. Irinan toinen kokoelmalla kuultava uusi kappale on cover-biisi Kielletyt käskyt ja se julkaistaan digitaalisesti 3.9.2010.

- www.emi.fi

Biisin voi kuunnella täältä: http://www.emi.fi/jukebox/play/1496/kunnon_syy_2010

Ja Irinan kokoelma-albumi Yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista 2002 - 2010 julkaistaan siis 22.9. ja lokakuussa tulee konserttisalikiertue. Mahtaakohan Maija astua lavalle jollain paikkakunnalla... Savoyssa? Toivottavasti, sillä itse olen menossa, mikäli kerkeän saada lipun.
tallennettu

taitavasti loppuun asti toimii jousimies
Heshyu
Tyyny
**

Jumalatar, johon mä uskon! :)

skeittari__92@hotmail.com
« Vastaus #711 : Elokuu 25, 2010, 20:44 »

Mahtava duetto! Itelle oli suuri yllätys, että Irina tekee Kunnon Syystä uuden version, mutta vielä ismopi ylläri siihen päälle että Maija on siinä mukana! Kunnon Syy on muutenki yks suosikkini Irinalta, tän jälkeen saattaa olla suosikkini!  kiss
tallennettu

Luulit, et sut erityiseksi tehtiin, et aikas on kaunis, ja loppumaton, nyt kukaan ei huomaa, kun liukastut lehtiin, ja karjut et mikä se näidenki on.. <3
Agnés
Tähti

jos sä et tykkää, niin painu helvettiin

end_of_the_rainbow@luukku.com
« Vastaus #712 : Elokuu 26, 2010, 03:29 »

Mahtava duetto! Itelle oli suuri yllätys, että Irina tekee Kunnon Syystä uuden version, mutta vielä ismopi ylläri siihen päälle että Maija on siinä mukana! Kunnon Syy on muutenki yks suosikkini Irinalta, tän jälkeen saattaa olla suosikkini!  kiss

Joo ihan totta! Rakastan kyseistä biisiä, ja jos olisin seitsemän vuotta sitten tiennyt, että Maija tulee joskus fiittamaan uudessa versiossa... Huh huh. Ihan älyttömän siistiä. Ja toi biisi on tositositosi hyvä!
tallennettu

taitavasti loppuun asti toimii jousimies
skorpiooni
Jäässä
*

Mistä tietää että on , onko onnellinen vai onneton

« Vastaus #713 : Elokuu 26, 2010, 13:54 »

TAVASTIA  täyttää  40    VEE
ja   MAIJA    tässä     muistelee

http://www.voice.fi/index.php?mw=Maija%20Vilkkumaa+Tavastia+&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=18825&cat=1
tallennettu

mä teen mitä teen ja mä meen mihin meen
jos sä et tykkää niin painu helvettiin
hunaja
Tähti

aurinkokeiju86@hotmail.com
« Vastaus #714 : Elokuu 27, 2010, 01:37 »

Ja Irinan kokoelma-albumi Yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista 2002 - 2010 julkaistaan siis 22.9. ja lokakuussa tulee konserttisalikiertue. Mahtaakohan Maija astua lavalle jollain paikkakunnalla... Savoyssa? Toivottavasti, sillä itse olen menossa, mikäli kerkeän saada lipun.

Ainakin Voicen uutisessa sanotaan, että Maija saatetaan nähdä Helsingissä. Siistiä!
tallennettu

oi mä oon niin väsyksissä
mä tahdon sinne missä
rauta on sitkeää
mutta se taipuu
eicca
Tähti

bögar har mera vänner.

« Vastaus #715 : Elokuu 28, 2010, 14:20 »

Ohoh, yllättävä ja kiva uutinen tämä duettojuttu! Itse vain toivoin, että duetoimassa olis joku siisti artisti, eikä mitään tyhmää. Tämä meni siis enemmän kuin hyvin putkeen!

(Eikä Samuli Vauramokaan videolla ole yhtään pahitteeksi, on se vaan niin hot. Huhuh.)
tallennettu

Conna
Satunnainen keskustelija
*

« Vastaus #716 : Syyskuu 02, 2010, 20:47 »

Huomenna The Voicella nähdään ensiesityksessä se Irinan "Kunnon syy" - kipaleen musavideo, missä siis mukana myös Maija! Smiley Nähtävillä The Voicella klo 7.10 ja 9.10!  smiley
tallennettu
eicca
Tähti

bögar har mera vänner.

« Vastaus #717 : Syyskuu 04, 2010, 15:58 »

Huomenna The Voicella nähdään ensiesityksessä se Irinan "Kunnon syy" - kipaleen musavideo, missä siis mukana myös Maija! Smiley Nähtävillä The Voicella klo 7.10 ja 9.10!  smiley

Nyt video löytyy myös YouTubesta, http://www.youtube.com/watch?v=GHA-c8wSiLM.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 46 47 [48] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media Validi XHTML 1.0! Validi CSS!