suvi kirjoitti:Minä taas olen ihan eri mieltä. Pidän kovasti itse tuosta Mitäpä jos- biisistä, kun taas tuo Klik on vähän tylsä...ainakin ehkä näin aluksi. Se ei vaan jotenkin iskenyt, sanoitus oli kyllä hyvä ja kohdallaan, mutta melodia jotenkin tasapaksu.![]()
Itse asiassa levyn ilmestyttyä uskon Mitäpä jos -biisin miellyttävän mua paljon paljon enempi, kun kaikki raakileversion epäpuhtaudet ja äänen särkymiset on poistettu, ja äänimaailma muutenkin tehty kokonaisemmaksi. Kun rosoisuus ei enää särähdä korvaan, pystyykin keskittymään itse biisiin. Mutta palaan asiaan helmikuussa, sillä eihän keskeneräistä työtä oikeastaan edes saisi arvostella.

munsteri kirjoitti:Esimakua tulevasta pitkäsoitosta saadaan YleX Aamussa, kun Samuli Putro tuo levyn nimiraidan ensisoittoon.
En tiedä miten päin pitäisi olla kun hymyilytti niin kovasti kuulla Putroa pitkästä aikaa.
Elämä on juhla -biisi todella ansaitsi kaikki studioon tulvineet Samulia ja biisiänsä ylistäneet viestit. Kappale oli paljon parempi kuin uskalsin odottaakaan, vaikka rima oli korkealla. Todellinen helmi.