Lohtua keikka-/levytystauon ajaksi

Toiveet huomioiden täällä voi nyt sitten käydä kiivasta keskustelua tulevasta levystä.

Re: Lohtua keikka-/levytystauon ajaksi

ViestiKirjoittaja Citrus » 9.1.2009 11:44

suvi kirjoitti:Minä taas olen ihan eri mieltä. Pidän kovasti itse tuosta Mitäpä jos- biisistä, kun taas tuo Klik on vähän tylsä...ainakin ehkä näin aluksi. Se ei vaan jotenkin iskenyt, sanoitus oli kyllä hyvä ja kohdallaan, mutta melodia jotenkin tasapaksu. ::)

Itse asiassa levyn ilmestyttyä uskon Mitäpä jos -biisin miellyttävän mua paljon paljon enempi, kun kaikki raakileversion epäpuhtaudet ja äänen särkymiset on poistettu, ja äänimaailma muutenkin tehty kokonaisemmaksi. Kun rosoisuus ei enää särähdä korvaan, pystyykin keskittymään itse biisiin. Mutta palaan asiaan helmikuussa, sillä eihän keskeneräistä työtä oikeastaan edes saisi arvostella. ;)

munsteri kirjoitti:Esimakua tulevasta pitkäsoitosta saadaan YleX Aamussa, kun Samuli Putro tuo levyn nimiraidan ensisoittoon.

En tiedä miten päin pitäisi olla kun hymyilytti niin kovasti kuulla Putroa pitkästä aikaa. :) Elämä on juhla -biisi todella ansaitsi kaikki studioon tulvineet Samulia ja biisiänsä ylistäneet viestit. Kappale oli paljon parempi kuin uskalsin odottaakaan, vaikka rima oli korkealla. Todellinen helmi.
Jokainen voi valita katsooko varjoon vai kääntääkö päänsä aurinkoon.
Käyttäjän avatar
Citrus
Aikuinen
Aikuinen

ViestiKirjoittaja zenmaster » 9.1.2009 11:59

Elämä on juhla-kappaleen video on tirkisteltävissä Samulin MySpace-sivuilla osoitteessa: http://www.myspace.com/samuliputro. Samaisessa osoitteessa voi myös kuulostella pelkkää kappaletta.
Käyttäjän avatar
zenmaster
Administrator
Administrator

ViestiKirjoittaja Virpi » 9.1.2009 13:18

Elämä on juhla kuulosti kyllä mainiolta, kun tuolta myspacesta kävin sen kuulostelemassa. Noista kahdesta muusta biisistä kolahtaa enemmän Mitäpä jos. Klik ei ihan vielä vakuuttanut, mutta ootellaanpa rauhassa koko levyn tuloa, niin saa paremman kokonaisuuden käsiinsä :) ylipäätään tykkäsin kyllä Putron sooloilun rosoisestakin liveotteesta, kun syksyllä niitä OMVF:n yhteydessä kuulin.

Olen arponut että pääsenkö lähtemään tuonne Elämä on juhla -esitykseen mukaan, kun mulla on käyntiä helmikuun alussakin pääkaupunkiseudulla ja on vähän tyyristä tuo reissaaminen kun ei ole enää opiskelija, mutta jotenkin nyt taas kun kuunteli biisejä niin tuli semmoinen PAKKO PÄÄSTÄ -olo. Täytyy suostutella mieheke siihen, ettei se halua juhlia synttäreitään juuri tuolloin vaan vasta seuraavana vloppuna (synttärit ajoittuu viikolle kahden vlopun väliin).
Käyttäjän avatar
Virpi
Administrator
Administrator

ViestiKirjoittaja Mikko » 9.1.2009 15:35

Huhhuh kylläpä lävähti paljon infoa yhtäkkiä noitten levyn webbisivujen muodossa. Martikaisen kanssa tehty näköjään yhteistyötä. Ja jännässä paikassa kyllä työstetty levyä. Vähän epäilyttää tuo kun jousisoittimia noin paljon käytetty kun en oo mikään niitten ystävä mutta oottelenpa vesi kielellä levyä ennen kuin tuomitsen. Eihän levyn julkasuunkaan oo kuin kuukausi. Pitää jatkaa tuota sivujen lukemista.
Käyttäjän avatar
Mikko
Idiootti
Idiootti

ViestiKirjoittaja suvi » 9.1.2009 17:37

voi ja voi miten tykkäsin kovasti! Tykätä on liian lievä ilmaisu nyt, mutta en keksi muutakaan sanaa.
Tuo biisi kkosketti kyllä paljon ja sai aikaan kovin rauhallisen ja hyvä olon...aivan mahtava olo nyt.

Muutenkin kun ajattelee, että pojat teki hommia tyyliin 10 vuotta, että he pääsivät tähän pisteeseen, että voivat rauhassa jokainen tehdä mitä tahtovat, tietäen että me pysytään heidän mukanaan. Tottakai tämä oli paras hetki pienimuitoseen taukoon. Olen jotenkin kamalan onnellinen poikien puolesta. Jee, tää olo on nyt hyvä.
Rakkaus ei kuole, rakkaus on elävä
tuli käsirysy, ei aikonutkaan hävitä.
Käyttäjän avatar
suvi
Aikuinen
Aikuinen

ViestiKirjoittaja munsteri » 16.1.2009 2:29

Terike Haapoja sai Dukaattipalkinnon. Tässähän alkaa olla odotukset ihan nousta...
"pala vastausta, pala toivomusta
pala jotain parempaa
pala kaipausta, pala lohdutusta
pala nousevaa voimaa
katukiven alta, takavasemmalta
löytyy kun vaan vaeltaa, tuulta odottaa"
Käyttäjän avatar
munsteri
Satavuotias
Satavuotias

ViestiKirjoittaja annaai » 21.1.2009 17:27

Uudessa Soundissa on Samulin haastattelu, jossa kerrotaan, että Elämä on juhla -esitys käy Aleksanterin teatterin jälkeen neljällä muullakin paikkakunnalla. Olisipa yksi niistä Tampere! :) Muutenkin oli hyvä haastattelu, kannattaa lukea jos osuu käsiin.
Freedom is just another word for nothing left to lose.
annaai
Idiootti
Idiootti

ViestiKirjoittaja Citrus » 22.1.2009 13:10

annaai kirjoitti:Uudessa Soundissa on Samulin haastattelu, jossa kerrotaan, että Elämä on juhla -esitys käy Aleksanterin teatterin jälkeen neljällä muullakin paikkakunnalla. Olisipa yksi niistä Tampere! :) Muutenkin oli hyvä haastattelu, kannattaa lukea jos osuu käsiin.

Löysin tän haastattelun äskön Soundin nettisivuilta: Samuli Putro ja elämän karu juhla. Olipas harvinaisen hieno haastattelu, syvällinen.
Jokainen voi valita katsooko varjoon vai kääntääkö päänsä aurinkoon.
Käyttäjän avatar
Citrus
Aikuinen
Aikuinen

ViestiKirjoittaja Miitukka » 23.1.2009 0:14

Citrus kirjoitti:
annaai kirjoitti:Uudessa Soundissa on Samulin haastattelu, jossa kerrotaan, että Elämä on juhla -esitys käy Aleksanterin teatterin jälkeen neljällä muullakin paikkakunnalla. Olisipa yksi niistä Tampere! :) Muutenkin oli hyvä haastattelu, kannattaa lukea jos osuu käsiin.

Löysin tän haastattelun äskön Soundin nettisivuilta: Samuli Putro ja elämän karu juhla. Olipas harvinaisen hieno haastattelu, syvällinen.

Niin oli hieno haastattelu, ja hitsi noi Samulin kuvat on hienoja.
Miitukka
Aikuinen
Aikuinen

ViestiKirjoittaja Naakkaneiti » 18.2.2009 20:38

juon kahvini maidon kera / kastelen kaktukseni kun on tarve / kirjoituspöytäni on puuta / olen harvemmin rehellinen itselleni / omenat jätän kuorimatta / laittomat käsiaseet piilotan kaappiin / rakastajat puolestaan parvekkeelle / muuta?
Käyttäjän avatar
Naakkaneiti
Jättiläinen
Jättiläinen

ViestiKirjoittaja Leeruska » 3.4.2009 22:04

Tässä pieni juttu Hesarin sivuilta, juttua siis bändeistä joille levy-yhtiö on sanonut EI.

"Putro? Ei osaa laulaa.
Gabi Hakanen, kotimaisen tuotannon päällikkö, EMI

"Zen Cafen Samuli Putro kävi useampiakin kertoja 1990-luvulla minua tapaamassa. Kelasin, että kaverin tekstit oli hyviä, mutta en pitänyt Samulia riittävän hyvänä laulajana. Kävin katsomassa keikkojakin, mutta ei se vaan riittänyt. Tuumin, että löytääköhän se joskus sen oman juttunsa. Löysi se."
I confuse melancholy with depression sometimes. You see?
Quiz Kid Donnie Smith, Magnolia
Käyttäjän avatar
Leeruska
Aikuinen
Aikuinen

Edellinen

Paluu Tuoretta kahvia odotellessa