Zen Café lehdissä ja radiossa

Keskitetään kaikki keskustelu uuden levyn tiimoilta tänne osioon. Kiitos!

ViestiKirjoittaja Paskainen Koira » 29.6.2006 10:54

sattumalta radiosta kuulin että huomenna ensisoitossa zen cafén uusi biisi rakastele mua!!
radio, yleX auki klo 08.15! (toiv. muistan ajan oikein)
Paskainen Koira

ViestiKirjoittaja Shunyata » 29.6.2006 15:12

Ylex:n nettisivuillakin ajaksi sanottiin tuo 8.15. Pitä herätä ajoissa. :)
Kiitos Paskaiselle koiralle suuresti, minulta olisi sataprosenttisen varmasti muuten mennyt ohi.
Hömelömpää hippilikkaa muista nähneeni en.
Käyttäjän avatar
Shunyata
Satavuotias
Satavuotias

Vs: Zen Café lehdissä ja radiossa

ViestiKirjoittaja ecarlsso » 30.1.2007 15:15

Sattuiko kukaan muu näkemään Samulin tänä aamuna Yle:n aamutelkkarissa? Itse olin juuri herännyt ja laittanut TV:n pälle, kun samantien havahduin tuttuun ääneen. Niillähän on se "sanakirja"-sarja, jossa kuuluisat, ammatissaan suomenkieltä käyttävät, kertovat lempisanansa ja sen taustoista. Samulin sana oli LEPO :) Ihan kivasti siis lähti tämä päivä käyntiin...
*hei sillä laillahan se toimii - sinulla on oikeus olla sitä mitä sinä oot ... "
ecarlsso

ViestiKirjoittaja ihanapetra » 30.1.2007 16:53

ecarlsso kirjoitti:Sattuiko kukaan muu näkemään Samulin tänä aamuna Yle:n aamutelkkarissa? Itse olin juuri herännyt ja laittanut TV:n pälle, kun samantien havahduin tuttuun ääneen. Niillähän on se "sanakirja"-sarja, jossa kuuluisat, ammatissaan suomenkieltä käyttävät, kertovat lempisanansa ja sen taustoista. Samulin sana oli LEPO :) Ihan kivasti siis lähti tämä päivä käyntiin...

Tarkoitit ilmeisesti tätä http://www.yle.fi/agricola/index.php?id=13&author=90

Kyllä se Samuli puhuu sujuvasti siis mistä tahansa  :D
Tytöllä on hampaissa paikkoja / edessä on yksi ja kaks takana / tytöllä on viettinä hoivata / tehdä töitä kotona ja haravoida / tytöllä on hiuksissa kiillettä
Käyttäjän avatar
ihanapetra
Idiootti
Idiootti

ViestiKirjoittaja ecarlsso » 30.1.2007 17:29

ihanapetra kirjoitti:
ecarlsso kirjoitti:Sattuiko kukaan muu näkemään Samulin tänä aamuna Yle:n aamutelkkarissa? Itse olin juuri herännyt ja laittanut TV:n pälle, kun samantien havahduin tuttuun ääneen. Niillähän on se "sanakirja"-sarja, jossa kuuluisat, ammatissaan suomenkieltä käyttävät, kertovat lempisanansa ja sen taustoista. Samulin sana oli LEPO :) Ihan kivasti siis lähti tämä päivä käyntiin...

Tarkoitit ilmeisesti tätä http://www.yle.fi/agricola/index.php?id=13&author=90

Kyllä se Samuli puhuu sujuvasti siis mistä tahansa  :D

Juu, justiinsa tuota tarkoitin :)  Hyvä että kaivoit esiin linkinkin ... kyllähän Samulilla tunnetusti on sana hallussa  8)
*hei sillä laillahan se toimii - sinulla on oikeus olla sitä mitä sinä oot ... "
ecarlsso

Edellinen

Paluu Laiska, tyhmä ja saamaton