sattumalta radiosta kuulin että huomenna ensisoitossa zen cafén uusi biisi rakastele mua!!
radio, yleX auki klo 08.15! (toiv. muistan ajan oikein)

Ihan kivasti siis lähti tämä päivä käyntiin...ecarlsso kirjoitti:Sattuiko kukaan muu näkemään Samulin tänä aamuna Yle:n aamutelkkarissa? Itse olin juuri herännyt ja laittanut TV:n pälle, kun samantien havahduin tuttuun ääneen. Niillähän on se "sanakirja"-sarja, jossa kuuluisat, ammatissaan suomenkieltä käyttävät, kertovat lempisanansa ja sen taustoista. Samulin sana oli LEPOIhan kivasti siis lähti tämä päivä käyntiin...

ihanapetra kirjoitti:ecarlsso kirjoitti:Sattuiko kukaan muu näkemään Samulin tänä aamuna Yle:n aamutelkkarissa? Itse olin juuri herännyt ja laittanut TV:n pälle, kun samantien havahduin tuttuun ääneen. Niillähän on se "sanakirja"-sarja, jossa kuuluisat, ammatissaan suomenkieltä käyttävät, kertovat lempisanansa ja sen taustoista. Samulin sana oli LEPOIhan kivasti siis lähti tämä päivä käyntiin...
Tarkoitit ilmeisesti tätä http://www.yle.fi/agricola/index.php?id=13&author=90
Kyllä se Samuli puhuu sujuvasti siis mistä tahansa
Hyvä että kaivoit esiin linkinkin ... kyllähän Samulilla tunnetusti on sana hallussa 
Paluu Laiska, tyhmä ja saamaton
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa